Main menu

ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ

Πως Δουλεύουμε

Είτε πρόκειται απλώς για την αγορά ενός εκτυπωτή, είτε πρόκειται για την αγορά ενός ERP, η διαδικασία που ακολουθούμε είναι η εξής:

1. Σας ακούμε

Συζητάμε μαζί σας. Καταγράφουμε με κάθε λεπτομέρεια τις ανάγκες σας και δίνουμε σημασία στις απαιτήσεις σας και στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης σας.


2. Εξετάζουμε τις επιλογές

Σας ακούμε ακόμη και όταν δεν μιλάτε. Εάν δε γνωρίζετε ακριβώς τι χρειάζεστε θα σας καθοδηγήσουμε με βάση την εμπειρία μας στον κλάδο σας. Οι συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει με τους προμηθευτές μας, μας επιτρέπουν να προσφέρουμε πληθώρα επιλογών είτε πρόκειται για λογισμικό είτε πρόκειται για εξοπλισμό.

 

 3. Σας προτείνουμε

Ποιές θα είναι οι ανάγκες σας στο μέλλον; Θα χρειαστεί να προστεθεί κάποια εξειδικευμένη λειτουργικότητα; Εϊναι αποδεδειγμένα σωστή η σχέση απόδοσης/τιμής; Υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής;

 

4. Υλοποιούμε την καλύτερη λύση

Πρίν ξεκινήσουμε την υλοποίηση της πρότασης, θα σας δοθεί τεύχος ανάλυσης έργου το οποίο θα περιλαμβάνει:

    Ημερoμηνία έναρξης εργασιών
    Εργασίες που θα πραγματοποιηθούν
    Ημερομηνία παράδοσης εργασιών
    Κύκλος ελέγχων καλής λειτουργίας
    Εκπαίδευση χειριστών


5. Σας υποστηρίζουμε

Επιλέξτε τον τρόπο που θέλετε να σας υποστηρίξουμε - επιλογές υποστήριξης